2010. augusztus 25., szerda

jó cégérnek kell a bolt...

A mai nappal megnyitottam a saját kis Etsy butikomat, próba cseresznye, meglátjuk mi lesz belőle. Egyelőre csak pár termékkel indítok, hogy megismerjem a rendszert, aztán majd bővítem a kínálatot, ha egyáltalán lesz vevő, mert ötletem az van rengeteg. Csodaszép cégért és avatart tervezett hozzá tehetséges barátosném, a Maya, én meg szabtam-varrtam a kollekciót, mire ma délelőtt végül minden összeállt az induláshoz. Itten vannak a késztermékek:

biscornu és ollóőr, ollómelléklettel:

Könyvjelzők a szivárvány színeiben:Minden jószándékú tanácsot szívesen fogadok!

16 db. zsibongó tömeg:

dviki írta...

Sok sikert! :-) Nekem máris nagyon tetszik mindegyik....de a zöld (talán levendulás?) könyvjelző szett a legjobban! :-) Itt is ill. e-mailben is lebótolhatnánk? ;-)

Mademoiselle írta...

Emilben is naná :-)

cippo írta...

nekem a padlizsános-teáskannás, én is bótolnék. x)

Mademoiselle írta...

Dobtok egy mailt?

Névtelen írta...

Egyik szebb, mint a másik.
Egyik gyorsabb, mint én :)
Koppon maradtam :(

Mademoiselle írta...

nem maradtál! Ha nem közvetlenül az etsyn veszik meg akkor úgyis nekik is újat kell csinálnom, mert ilyen háttrébiznisz nem megy az Etsyn, ha valamit már kiraktam, akkor azt ott is kell eladnom. Úgyhogy ha már úgyis újrahímzem őket, akkor te is kaphatol, ha valamelyik a szíved csücske lett :-)

Mademoiselle írta...

Két nap alatt újragyártom akármelyiket.

sssajt írta...

Íme egy jószándékú tanács (mert mindenki más csak kért, de nem tanácsolt :P):
Ne hagyd abba! :-)
Esetleg némi módosítással:
Abba ne hagyd! :-D
Igazából nem tudtam eldönteni, hogy melyik verzió jobb, úgyhogy megkaptad mindkét tanácsom, tessék!

(és ha szépen kérlek, majd megosztanád a mindenféle tapasztalatodat velem Eatsy ügyben?)

Mademoiselle írta...

Milyen jellegű tapasztalatokra gondolsz?

Névtelen írta...

Csinálj nekem egy nekem valót ;)
(Úgy kell Neked! :PP)

Mademoiselle írta...

jah, persze :-) annál te sokkal talányosabb vagy, semhogy biztonággal neki mernék Blans-féle kacatkát gyártani ;-)

Herman Annamária írta...

Drága, én nem is értettem, hogy ezeket te készítetted. Ezer is egy gratula, nagyon szépek.
Szerintem menni fog.
Nálad akadtam rá erre az oldalra MOLY-ról, nézegettem a könyvjelzőket és véletlenül elbarangoltam egy kötött mobiltartóhoz, és egy-két hét múlva már nem volt meg, hiába kerestem.
Te már vettél innen valamit?

Mademoiselle írta...

Igen vettem már pár dolgot, nagyon klassz dolgokra lehet bukkanni :-) és nem csak kézzel készített holmikra, de régiségek is vannak szép számmal, ezt a kis zöld nyeleslábasomat is ott vettem, a kedvencem :
http://href.hu/x/d2pl

helen írta...

Gratula, nagyon helyes kis boltocska, gyakran fogom látogatni :) Bár most épp nem olyan időt élek, amikor újabb tárgyakat fogadhatnék nagyon örökbe... de azért fb-n kitettelek :))

Névtelen írta...

Könyvjelző legyen. Tőled nekem (Rólad) ;)

Erika írta...

Gyönyörűek ezek a kis cumók! :-)) Gratulálok! könyvjelzőre én is benevezek!!! Nagyon sok sikert kívánok a bolthoz!