2012. február 9., csütörtök

helyzetjelentő...

(forrás: cafepress.fr)

10 db. zsibongó tömeg:

Hajni írta...

hehe, ez nagyon jó:))

Mademoiselle írta...

szerintem is :-DD
meg is vettem ezt a táskát magamnak, ebben fogom tartani majd a PhD-met :-)

Monika írta...

Már NAGYON hiányoltalak!!!!!!!!!!!
melyik táska? talán a vizilovas horgolós.:)

Anton írta...

Üdvözlöm Doktornő!

Ötletesek.

Laucica írta...

Ááááááááááá, nyerítve röhögtem felébresztve az egész házat! Ez nem éééééééér!:))) Nekem a beeing a good crocheter kéne, mert az nagyon jellemző, meg a yarn-gasm poén, meg a perfect day meg hát persze, hogy a phd:))) Persze hajócsipkés vagy hímzős szöveggel:))) ez kéééész!!! jaj, meg a just let me finish this row! Végem van:)))

Laucica írta...

http://www.cafepress.fr/+teeshirts_jersey_pour_juniors,152228912 na jó, ettől kifeküdtem teljesen! (igyekszem korlátozni a felkiáltójeleket, de hát a lelkesedés:))

Laucica írta...

http://www.cafepress.fr/+teeshirts_pour_femmes,342013884 na eeeeez pizsamapartira való!:)))
(nem, nem ültem itt egy órán keresztül, közben csináltam mást is, csak elkövettem azt a hibát, hogy nem zártam be az ablakot és megint ideragadtam:) BEFEJEZTEM!!!:))

Mademoiselle írta...

Tudtam, hogy rád számíthatok lelkesedésből kifolyólag :-DD
Rákerestem a hajócsipkére is, meg a hímzésre, az utóbbiból van is sok találat, hajócsipkére csak pár darab.

Laucica írta...

Szerintem végignéztem az egészet:))) De nem tudtam választani, legalább 5 pólót meg akartam rendelni kapásból!:)

ancsapancsa írta...

Szia!
Szeretnék neked egy díjat adni, mint a blogod régi olvasója.